16 ianuarie 2011

Acea "EU"

Eu?
-fata care trăieşte din amintiri

-cea care poate ierta orice greşeală,stupidă
-fata care daca îi place o anumită melodie o ascultă de 1000 de ori
-cea care dacă plinge,înseamnă că are motive
-capricioasă,dificilă,complicată
-neînţeleasă,nu încerca să mă înţelegi uneori nici eu nu pot so fac
-chiar dacă cinevă mă dezamăgeşte nu voi uita niciodată momentele frumoase alături de acel "cineva"
-am iubit, iubesc şi voi iubi
-nu vreau să plac tuturor vreau doar să plac celor care îmi plac mie
-acea careia îi pasă de puţine lucruri ,dar de cele care îi pasă ,îi pasă cu adevărat
-cea care nu poate avea răbdare
-vrea să fie răsfăţată şi iubită
-cea care mereu vrea să primescă TOTUL
-Cea care vrea să fie întradevăr Fericită...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu