28 octombrie 2011

Astăzi...

Astăzi,las în urmă o vîrstă frumoasă…o vîrstă de care îmi va fi dor.
În acest an,am trecut prin multe,s-au schimbat multe.Dar a trecut.Am fost fericită,am stralucit la fiecare îmbrăţişare,dar am cunoscut şi durerea care ţi-o poate provoca cineva cînd te face să-i simţi lipsa,cînd îţi trădeaza încrederea,cînd te minte.Am rănit pe cei la care ţineam cel mai mult,dar am fost rănită la rîndul meu.Am iertat greşeli,pe care nu am crezut că le voi ierta.
Am mers spre riscul care putea să rezulte mai multă durere,dar am iertat şi am acordat a 2 şansă nu o singură dată.
Ştiu că e greu să înveţi din greşeli,dar mai greu e să le ierţi cînd  se repetă.
Nu regret nici un lucru făcut,nici mîndria care era uneori peste măsura.Nu regret absolut nimic ce am făcut în acest an.Am trăit clipe de care îmi va fi dor ,clipe frumoase,clipe pe care le voi păstra mereu undeva în mine.
Pentru a fi fericită am nevoie,doar de 2 cuvinte,dar spuse de tine.
Eu nu vreau decît să fiu fericită.Fericită cu tine.La mulţi ani mie !!!

3 comentarii:

Danyela spunea...

La multi ani cu intarziere!Sunt sigura ca acest an din viata ta a fost atat de plin,insa vei putea fi fericita pentru ca meriti asta!:*

Suflet de curva spunea...

La multi ani si din partea mea, cu o marja de eroare de cateva zile

29decembrie spunea...

frumos scris:x
sper ca a fost speciala ziua ta , succes si multe bucurii de acum incolo!

Trimiteți un comentariu