22 octombrie 2011

Prea Altfel,pentu a mă înţelege.

Ciudată? Da,ştiu.Sunt Exagerat de Ciudată.
Simt una,dar rostesc altceva.Îmi stă în minte un singur gînd,
Dar pot so spun cu mîndrie,că nu-mi pasă.
Un ochi rîde,altul plînge.Fiecare are un motiv.
Falsă?Dacă am motive,sunt.

Dacă nu mă aranjează ceva,distrug totul.Greşesc.Şi a doua zi regret.
Prea sinceră,cînd nu e cazul,multe lucruri sunt doar aparenţe false.

Am nişte apucături,după care eu singură rămîn şocată,de mine.
Mă bucură un singur lucru,Exişti pentru a-mi înţelege apucăturile.
Riscul presupune să cîştigi sau sau să pierzi.
Eu am vrut şi am cîştigat.Pentru că nu m-ai fi putut ignora.
Sunt cum vreau eu să fiu.Unii acceptă,alţii doar comentează.
Exigentă.Frumoasă.Inocentă.Orgolioasă.Eternă.Naivă.Deosebită.A ta.
Iartă-mă,dar nu mă pot controla cu tine.

3 comentarii:

Danyela spunea...

Modul de organizare al acestei postari mi-a placut.
,,Iartă-mă,dar nu mă pot controla cu tine.''Frumos spus!

a.Lina spunea...

Merci de apreciere =*

Raisa spunea...

E foarte inteligent ceea ce ai spus tu aici.Pentru ca sti ce vrei sa fi esti o persoana puternica,careia nu ia in considerare spusele jignitoare ale altora.Te admir mult,bravo!

Trimiteți un comentariu