11 noiembrie 2011

11.11.11

Cineva tot zicea că e specială ziua aceasta.Nimic eşit din comun,pentru mine.
A fost o zi ca toate celelalte,doar că îmi era groaznic de somn dimineaţa,
m-am plictisit ca niciodată la şcoală şi am dormit toată seara.
Nimic interesant.
Cineva mai zicea de Apocalipsă,mare glumă a mai fost şi asta.
Moare lumea de imaginaţie.Şi chiar dăcă ar fi fost astăzi acea ultimă zi,
aş fi preferat să o petrec toată cu tine.Mă rog,nu prea a fost aşa.
Da sigur nu e ultima.
11.11.11 11:11 - Banala lecţie de fizică,care ma făcut să mă gîndesc la acel sens al vieţii.Pentru cineva ea a fost chiar importantă?*
Eu chiar regret într-o măsură,ca pentru mine nu a fost.

Un comentariu:

Mademoiselle spunea...

11.11.11. 11:11 - mâini tremurând pe telefon în neputinţa de a-l căuta. O zi plină de sentimente înecate . Cât despre Apocalipsă , eu mor în fiecare zi şi învii o dată cu răsărirea soarelui. Nu mă tem.

Trimiteți un comentariu