27 decembrie 2011

Pentru Moş Crăciun !!!

Drag Moş Crăciun, ştiu că nu sunt cel mai cuminte copil,pentru a-ţi scri scrisori,dar nu am mai făcut-o de ceva timp.Am învăţat şi am înţeles multe în acest an.Am observat că cei mai apropiaţi prieteni,sunt de fapt cei mai mari duşmani.În oricine,am văzut mai întii lucrurile proaste şi apoi pe cele bune.Care sunt de fapt păcatele şi care sunt faptele bune??În unele situaţii mă vedeam cea mai rea,pe cînd EU eram cea mai bună.A fost un an frumos,poate cel mai frumos de pînă acum.
În care am retrăit diferite sentimente,emoţii,plăceri,zîmbete şi lacrimi de diferite tipuri.
Am să încerc să nu-ţi cer prea multe.Vreau ceva simpu,dar poate...complicat.

  • Am nevoie de înţelegere ,pe care nu am prea primit-o în ultima perioadă.
  • Vreau să uit trecutul,trăind şi bucurîndu-mă de prezent.
  • Aş vrea să renunţ la cele mai penibile regrete,cum ar fi că aş fi putut mai bine.
    C
    a puteam să fac altă alegere.Că puteam să fiu altfel.
  • Vreau să uit că am greşit şi nu am terminat lucruri pe care le-am început.
  • Să am parte de iubire,căldură şi delicateţe,să nu duc doruri imposibile.
  • Vreau să văd Paradisul cu proprii ochi,vreau ca visul de a ne stabili în Dubai,să nu rămînă doar vis.Tu ştii.
  • Să fiu conştientă de lucrurile simple şi frumoase din jurul meu.
  • Să nu-mi irosesc timpul,pentru cei care nu merită.
  • Să fac diferenţa între bine şi rău.
  • Să nu mai cred în greşeli,ci în lecţii de viaţă.
Dacă reuşesc să încapă sub brad toate cele enumerate mai sus.Nu mă voi supăra de vre-o jucărie de pluş şi multe,multe bomboane aşa cum o făceai cu ceva ani în urmă.
Te aştept şi sper să ţii cont de scrisoare.



                                             Cu drag,Eu-fata care a încercat să fie cuminte.

4 comentarii:

Raisa spunea...

Impresionant..:)

Nymphetamine spunea...

sper ca ti-a adus Mosul tot ce ti-ai dorit :)

Rosaline spunea...

nimeni nu e suficient de cuminte, nu pentru el insusi cel putin, ca sa se opreasca Mosul si pe la el, dar pana la urma o face.
si sunt sigura ca scrisoarea ta a fost cea care l-a convins..:)

Mademoiselle spunea...

n-ai să uiţi trecutul niciodată , oricât de mult ai crede în Moş. Eu n-am avut dorinţe de Crăciun , nu am scris nici o scrisoare de ani buni şi chiar am şi uitat să mă bucur de sărbătoare. Anul ăsta, când nu aşteptam nimic , totul meu a venit pe tavă şi a fost cel mai frumos Crăciun. Un an nou fericit , Lina [îmi place numele, nu te supăra]

Trimiteți un comentariu