21 ianuarie 2012

Şi ninge...


E iarnă...şi ninge,în sfârşit ninge...chiar ninge.E prima dată când mă bucură atât de mult acest anotimp.E prima dată când ninge mai frumos ca niciodată.E prima dată când fulgii groşi de puf s-au aşezat peste noi.E prima dată.Astăzi,am acordat mai multă atenţie „zăpezii” realizând că dacă nu o observi,dispare.În timpul iernii,perfecţiunea se cristalizează în formă de fulgi,care cad haotic peste trupurile noastre fierbinţi.Atunci când totul în jur este o mantie albă-sclipitoare,am impresia ca sunt eu cea norocoasă,careia cel de Sus i-a oferit posibilitatea să păşească peste norii văzduhului terestru.Impesionant.Când realizezi că perfecţiunea chiar există.


Lume...iubiţi iarna,căci ea este idealismul împrăştiat pe pământ.

5 comentarii:

Suflet de curva spunea...

si la mine ninge :X

Tic ! Tac ! spunea...

si la mine a nins..:xinsa doar cateva ore :))

Raisa spunea...

Si ninge.O postare frumoasa!

29 decembrie spunea...

cat de frumos este ultimul rand..
mi-a placut :*

Ioana spunea...

e iarna;x

Trimiteți un comentariu