29 februarie 2012

Ultima zi


Astăzi m-am simţit Eu,cea care domina lumea.Cea care avea la picioare,întreaga existenţă.La hotarul dintre anotimpuri,am simţit primăvara care-mi încălzea trupul cu delitateţe profundă.
Exigentă.Frumoasă.Eternă.Nebuniile din capul meu demult nu mă mai intimidează.
Fac ce vreau.Atunci când vreau.Şi cu cine vreau.
În gânduri-ceaţă în loc de claritate.
În cuvinte-libertatea exprimată prin dezinteres.
Scopul vieţii - o viaţă plină de scopuri.

  Piesa de teatru care nu contează cât a durat,ci cât de frumos s-au desfăşurat acţiunile.

3 comentarii:

Tic ! Tac ! spunea...

,,Piesa de teatru care nu contează cât a durat,ci cât de frumos s-au desfăşurat acţiunile''..Asta conteaza !

Roxanna spunea...

Felicitari, draga mea, o sa ai multe de castigat cu atitudinea asta!

£. H. spunea...

frumos ai scris!

Trimiteți un comentariu