10 martie 2012

Alte măşti,aceiaşi piesă.

Identitatea e masca ideală a fiecăruia.În urma oricărui destin ,se ascunde o minciună.În urma fiecărei minciuni,se ascunde un adevăr.Fiecare a avut momente în viaţă în care era nevoie să-şi pună o mască,să-şi ascundă sentimentele,fiind puternic în faţa tuturor şi slab când ajungea singur între patru pereţi cu amintirile.Şi, în fond, ce este o minciună? Adevărul mascat.
Am ajuns dependenţi de propria viaţă.Bolnavi de minciună,de regrete,de amintiri.Şi brusc au căzut toate măştile ca într-o piesă care nu ar fi avut succes niciodată.Ambii am jucat roluri proaste,mult prea proaste pentru a creea o piesă bună.Nu mi-e ruşine să recunosc că am fost o prefăcută.Nu mi-e ruşine pentru că am avut curajul să termin spectacolul într-un moment potrivit.Nu mi-e ruşine pentru că am reuşit să scot şi masca altcuiva.Am însă un singur regret,acela că nu am putut niciodată să fiu în locul spectatorului,aş fi vrut să mă văd dintr-o parte,din altă parte,decât din cea din care mă priveam eu.Niciodată un destin nu se schimbă pur şi simplu,de obicei are un motiv.Eu am avut unul.Am realizat că iubesc.Nimic nu poate fi mai frumos decât senzaţia de căldură pe timp de ger cumplit.Nimic nu poate fi mai al tău decât cel care-ţi este alături.
Mi-aş dori ca majoritatea să obţină măcar puţin curaj.Simplu.Pentru a-şi arunca masca,pentru că iubirea necesită sacrificii,nu falsitate.


Iubiţi-vă aproapele,renunţaţi la cariera de actor,părăsiţi scena,fiţi OAMENI !!!

6 comentarii:

She spunea...

mi-a placut enorm de mult...am sa analizez ce ai scris pe final :)
...si adevarul e o minciuna, niciodata nu stim defapt de realitatea e o fictiune sau o interpretare proasta a imaginatiei noastre...in concluzie : nu stim daca de vom scoate masca vom vedea chipul sau o iluzie...

£. H. spunea...

minunat ai scris.
si adevarat,iar incheierea a zis cam totul!
dar nu e asa usor de facut, vezi tu, deja sunt actori cunoscuti si greu pot renunta la masca.

Suflet de curva spunea...

da... fix asa... Hai bre, ca nu e corect ce aii scris

Bibby Ellen spunea...

Foarte mult adevăr.... Şi chiar că ai dat bine cu încheierea, mai alea că, pentru unii, vine greu să renunţe la scena de care vorbeşti tu.

Soll spunea...

O tema atat de actuala,pe care am abordat-o si eu :( si eu sunt genul de persoana care se ascunde,asta din neincredere..ai scris frumos :D

Lexii spunea...

A spune adevarul nu este o slabiciune..a spune adevarul nu inseamna sa pari slab in fata celuilalt !

Trimiteți un comentariu