28 martie 2012

Împreună spre infinit.


Astăzi,stau agăţată mândră de viitor şi nu de trecut ,cum o faceam până acum.Încerc să uit de el. Încerc să-l fac să nu mai existe.Pot spune că m-am schimbat,dar nu am să strig cu multă sonoritate.Iubesc şi tac în momente în care ar fi trebuit măcar ceva să spun.Am învăţat multe din scurta-mi viaţă şi nu-mi regret faptele,vorbele,gândurile.Nu pot să-mi urasc trecutul.Nu pot.Mă regăsesc în amintiri şi sper la un viitor puternic,cu un fundament bine construit.Nu vreau să fiu ce-am fost.Nu vreau să mă schimb dupa cum bate vântul.Nu vreau să mai am prieteni,pentru că nu mai am putere să le suport comportamentele.Vreau să îl am pe El, acel El-al meu.Şi în rest...lasă soarele să devină un cub de gheaţă,nu cred că m-ar afecta,nici n-aş observa.Odată ce am lângă mine- Soarele Meu.Am încercat să-mi controlez sentimentele şi nu am de spus decât că...iubesc.În curând se fac doi ani,se fac zeci de luni în care am fost fericită.Amintiri care rămân în trecut.Vise care trec pragul viitorului.Şi atingeri calde,care rămân strâns lipite de prezent.Vei rămâne mereu al meu ,iar eu voi rămâne veşnic un copil...copilul tău.Ador când simt că sunt iubită,ca sunt ocrotită,că sunt a cuiva.Încerc să traiesc ca şi cum ar fi ultima clipă îmbraţişând cu puterea mea de furnică umărul lui bărbătesc,puternic...al meu.Iubesc fiecare parte din EL- mirosul,modul în care-şi aprinde ţigara,cicatricea mică de lângă buza de jos,felul în care mă priveşte...ar fi o infinitate,nu pot să continui, îmi vibrează deja tot corpul.Cât de victorioasă mi-ar părea ca sunt,oricum el e bărbat,deci mă las dominată.





Dragostea nu vine niciodată să-ţi bată la uşă,trebuie să fii tu cel care-i iese în cale.

11 comentarii:

ratzone spunea...

astazi ma felicit ca am ajuns aici:)
eu te voi citi:)
http:ratzone.wordpress.com

Ioana spunea...

frumos!

Lexii spunea...

Asa este !
Chiar mi-a placut postarea ta.Este atat de norocos ca cineva il iubeste asa cum o faci tu.

Denysuk spunea...

Chiar asa! Trebuie sa-i iesim in cale.
Eu as putea vorbi non-stop despre el si nu m-as plictisi..

©Ramonaa ‹з spunea...

Chiar ma bucur ca te-am descoperit ,ai un talent minunat .Am sa te citesc mereu ,chiar acum te bag in blog-roll :*.
Imi place aspectul si tot :x succes cu blogul :*

a.Lina spunea...

Merci pentru aprecieri !!!

QED spunea...

Foarte frumos! Iubesti, dar iubeste in prezent. Aminteste-ti trecutul si spera in viitor. Descrierea este savuroasa si m-a "prins".

Rosalia spunea...

hai sa fim puternice !

Joanne spunea...

Si eu abia acum dau peste tine... :)

Bibi spunea...

Cat de frumos !:x Felicitari :x

Sweet Lemon spunea...

Foarte frumos!! :)

Trimiteți un comentariu