19 mai 2012

Mi-e sete de noi.

Încă una,încă o noapte în care sunt îmbrăţişată de plapuma rece.Încă o dimineaţă,în care cu siguranţă nu-ţi voi simţi respiraţia.Mi-e frig şi nu mi-e somn.Mi-e cald,dar încă nu te simt.Hai,vino lângă mine,strânge-mi sufletul în palmele tale şi hai să evadăm.Să plecăm,acolo în colţişorul nostru de rai.Vino cu mine...
E noapte,aprinzi lumânarea şi îţi laşi trupul să fie purtat de atmosferă.E prea cald,mă sufoc,chiar aerul e prea fierbinte acum.Iubeşte-mă cum ştii,sarută-mă cum poţi,şopteşte-mi cuvinte frumoase,strigă de plăcere,fii Tu aşa cum îmi place mie.Atinge-mă de sus până jos.Spune-mi că nu mă vei părăsi niciodată,stingând lumânarea cu sfială.Spune întregii lumi că mă iubeşti.Demonstrează-le tuturor că sunt mai bună decât restu,doar eu pot străluci şi în întuneric.Îţi mai aduci aminte cum ne-am cunoscut acum doi ani de zile?Pentru prima oară atunci am simţit că nu mă pot controla,simţeam cum bătăile inimii mele o luau razna de tot.Pentru prima oara am simţit că mă îndrăgostesc cu adevarat.Nu mă aşteptam să fi ajuns până aici, în viziunea mea,relaţia s-ar fi întrerupt peste vreo două săptămâni.Dar...uite că nu a fost aşa.Fiecare trebuie să ştie când să aprindă o lumânare, în timp ce se plânge că e întuneric.
Eram copii încăpăţinaţi, ambii dorindu-ne libertate într-o relaţie serioasă.Câtă prostie în gândurile noastre de atunci.Uneori îmi doresc ca  timpul să nu treacă,să se oprească...pentru noi doi, şi simt o nevoie acută să te am mereu lângă mine.Şi simt o sete perversă.Îndeplineşte-mi dorinţa, fii lângă mine, într-o noapte rece.Cum aş putea să nu-mi doresc nimic,atunci când tu mă faci să mă simt "vie" cu adevărat,simţindu-mă prinţesa poveştii tale.Te rog,rămâi mereu aşa,cel care are grijă de mine,cel care e răbdător cu mine.Soarele răsare mai frumos ca nicodată,îl privim de parca l-am vedem prima oară.O să-ţi îmbrac întreaga fiinţă cu sărutari fierbinţi,iar tu o să mă înveleşti cu plapuma subţire,lasându-ţi trupul delicat lângă al meu.


Pasiunea în doi este arta de a controla lipsa de control.

7 comentarii:

Madda spunea...

Superb! Sincer chiar m-am cam regasit si eu in aceasta postare. Imi place cum scrii!

Nico spunea...

Ma bucur ca am citit. M-a facut sa simt.. tot ce ai scris.

Lexii spunea...

Cata pasiune :x
Tin minte ca si eu eram la fel acum ceva timp..

Raisa spunea...

Totul este o artă!

Rosalia spunea...

absolut perfect.

ßlloиdιε ♥ spunea...

Nu cred in iubire~!

Sweet Lemon spunea...

Awww <3 Nu am ami citit de mult blogul tau.
E asa dragut ce ai scris 8->. Mereu simt nevoia de ceva asemanator cu ce-ai descris tu...
E minunat sa vezi pe cineva care stie sa aprecieze ce are atunci cand are! :D

Trimiteți un comentariu