25 februarie 2013

Îşi ia rămas bun,iarna.

Nu am avut timp...şi poate nici chef,să-mi aştern gândurile pe fila acestui blog.Uneori am impresia că doar am uitat că exist,păşeam zilele din calendar cu indiferenţă,fără pic de milă de iarna ce deja se duce.Mi-e dor de primăvară,de mărţişoarele agăţate frumos la piep şi de zilele cu soare.Mi-e dor de soare...De când a dispărut,parcă m-am ofilit şi n-am mai zâmbit ca înainte.Ştiu că e vină mea,ştiu că am început a dărâma relaţia asta fără să mă gândesc la consecinţe...şi abia acum am înţeles.Probabil am început să mă dezgheţ...

2 comentarii:

B.D. spunea...

Și la mine se simte miros de primăvară.
Cum mai ești?
Îți doresc o primăvară plină de culoare!

Holy Sinner spunea...

Si ca o vesnica pedeapsa a placerii, primavara trage-n noi cu mugurii Invierii !

Trimiteți un comentariu