22 martie 2013

În aşa zile.


"Dacă aş mai rămâne o zi, aş mai rămâne un an, iar daca aş mai rămâne un an,n-aş mai pleca niciodată." zicea Paulo Coelho în romanul Unsprezece minute. În ultima perioada m-am bazat şi eu pe acest principiu. Pentru că ştiam prea bine,că dacă plec definitiv...no să mai am pentru ce să mă întorc în viaţa lui.De aceea mi-am amintit de principiile prostituatei din roman.Să profiţi de fiecare plăcere posibilă,să zâmbeşti chiar şi când nu e soare,să ţipi numai ca să-i placă şi să-l iubeşti indiferent de petele care i-au remarcat trecutul.Şi după asemenea zile,ca cea de ieri,nu mă mai interesează câte târfe ne invidiază,pentru că el e AŞA numai cu mine.El ştie să mă iubească doar pe mine.Şi asta-mi place la el -puterea care reiese indirect,atunci când e de fapt atât de slab şi aşa de uşor de dominat.

5 comentarii:

Amaunet C spunea...

Știi , băieților le plac multe fete , dar iubesc doar una ! :*

Nesuferita ` spunea...

Nu conteaza ceilalti.Conteaza ca tu il cunosti asa cum este el ..si probabil nu il cunosc multi/multe asa cum o faci tu.

ßlloиdιε ♥ spunea...

Frumos!
Asta e adevaratul "el"..Fara alte invelisuri.
Tu l-ai facut sa fie el insusi.

Anca spunea...

"El ştie să mă iubească doar pe mine."...pfff...ce mi-a plăcut fraza asta
Aşa şi este, nu contează decât ce şi cum este el atunci când este cu tine!
nice,nice post!!!:*

Duduş spunea...

Am citit 11 minute, acum multa vreme. Cand iubirea era pentru totdeauna, insula nedescoperita pe vremea aceea.
Acum revad pasaje din carte. Tipa, chiar si curva fiind, a iubit mai multe paturi decat oricine care a trait cu adevarat

Trimiteți un comentariu