1 mai 2013

Dragostea durează mai mult de 3 ani.

Astăzi am închis cartea "Dragostea durează 3 ani" de Frederic Beigbeder .E minunată. E fermecătoare.Demult nu am mai citit o asemenea carte de viaţă,în care regretele se îmbină cu dorinţele,iar scopul primordial nu e o maşină sau o vilă în Saint-Tropez, ci-iubirea eternă,cea care supravieţueşte şi peste trei ani.Romanul m-a inspirat să scriu această postare, ma ajutat să apreciez nu planurile măreţe de viitor,ci prezentul continuu,cel care poate să-ţi facă viaţa fericită.
 Exact peste 7 zile ,împlinim 3 anişori , poate asta a fost un imbold să văd ce se va întâmpla mai apoi.Dar chiar autorul realizează că pentru o iubire adevărată Mitul celor 3 ani,nu contează.
La noi e puţin altfel. În primul an ne-am luptat pentru închegarea acestei relaţii,în al doilea am construit vise împreună,iar în al treilea an,ne-am lasat purtaţi de soartă,sufletele noasre alipindu-se tot mai mult,din ce in ce mai mult.

Pe când în roman a fost aşa "În primul an, cumperi mobila. În al doilea an, muţi mobila. În al treilea an, împarţi mobila."
Noi încă n-am cumpărat-o,nici n-am mutat-o ,de împărţit nici vorbă.
Deseori viaţa-ţi pune beţe-n roade,ceea ce te împiedică să mergi mai departe.
Dar...asta nu înseamnă că trebuie so laşi baltă.Odată ce-ai trăit cu o persoană un an,doi,trei şi ai înţeles că nu merge de la început,atunci ce rost ar mai avea sa continui?Nici unul.
Bărbatul neechilibrat se răsfaţa în braţele târfelor de doi bani,având acasă o soţie care-l aşteaptă cuminte.Numai un Bărbat Adevărat ar putea să-şi vadă femeia în toate ipostazele posibile,atât gospodină perfectă,cât şi o curvă bună.De ceea,aveţi grijă cu cine vă pierdeţi timpul,să nu ajungeţi înşelate în ultimul hal de iubitul pe care-l credeaţi perfect.
Eu în schimb am cu ce mă lăuda,iubesc şi sunt iubită în cel mai frumos mod posibil.
Trăiesc numai ca să-i văd zâmbetul, nu de alta,dar e cel de care m-am îndrăgostit.
Îl iubesc,chiar dacă nu întruchipează perfecţiunea,el e cel cu care vreau să trăiesc mai mult de trei ani.
Şi sper ca El-al meu să nu zică cum zicea Frederic Beigbeder" Întâlneşti o creatură fermecătoare, te însori cu ea şi, brusc, creatura fermecătoare s-a evaporat: a devenit nevasta ta!"
Au mai rămas 7 zile până când se vor împlini trei ani frumoşi !!!
Şi fie ca acest început de mai,să lumineze sufltele fiecăruia dintre voi.


5 comentarii:

Denisa spunea...

Felicitări pentru acești 3 ani fără 6 zile de acum și sper ca în continuare să numeri anii la puterea a treia, nici din doi în doi, nici altfel. Doar baza să o schimbi și să păstrez exponentul mereu la puterea a 3a. Foarte frumoasă povestea. Aș vrea să citesc mai des asemenea povești devenite realitate pentru unii pentru că mă încântă și de asemenea mă fac să plâng de fericire, sperând ca într-o zi să le trăiesc și eu. Frumos blogul și mă bucur că am dat de el. O să te citesc mai des de acum. Te pup și te îmbrățișez cu drag. Te aștept și eu pe blog-ul meu. O zi frumoasă.

Bianca Badea spunea...

Felicitari voua!

Duduş spunea...

Am auzit multe despre cartea cu care incepe postarea.. si sincer, incep din ce in ce mai mult sa vreau sa o rasfoiesc..

Diana. spunea...

3 ani, wow! Bravo, felicitări, aveți toată admirația și respectul meu. Presupun că ești destul de tânără, iar 3 ani, pentru o adolescentă, mi se pare că depășește orice prag al maturității. Felicitări încă odată, meritați! Sper din tot sufletul să vă țină!

R. spunea...

Am dat intamplator peste blogul tau si pot spune ca m-a fermecat de la inceput, cu atat mai mult cu cat ma regasesc in multe dintre postarile tale. Te asigur ca dragostea dureaza mai mult de 3 ani (noi facem 4:) ) si daca se instaleaza intre persoanele potrivite, ea va dainui pe veci. Te felicit si eu pentru frumoasa ta relatie, cu toate ca nu te cunosc si abia incep sa te citesc! Fie ca drumul vostru prin viata sa se impleteasca mereu cu zambete, veselie si multa, multa iubire, pentru ca doar dragostea ne face frumosii oameni care suntem si de multe ori, tot ea, ne reda viselor noastre. La multi ani, draga A! Te astept si pe la mine, daca ai timp :)

Trimiteți un comentariu