13 decembrie 2013

Iubește-o pentru că...merită !

  Nu am să critic în această postare felul de a gândi al bărbaților,ci din contra voi încerca să le dau o lecție de viață!
Nu pentru că aș fi cel mai trecut prin viață om,dar acum o saptamână am avut parte de o experiență "de invidiat".Nu am să mă plâng ,n-am să mă vaiet , doar o sa-mi expun punctul de vedere,critic și obiectiv.
Am început să urăsc logica bărbătească,felul lor de a minți frumos și toate șmecheriile astea.Magia masculului e copilul din sufletul lui.Păcat că uneori această magie,se transformă-n exces de prostie.
Și îi compătimesc pentru că nu realizează că prin felul ăsta de a fi,fac femeia de lângă ei...să nu existe.Aruncându-ne praf ieftin în ochi ,nouă Femeilor nu ne rămâne deât să le credem minciunile.
Treziți-vă oameni buni la realitate ! Nu-i totul așa roz cum se vede de departe,nu-s toți așa sinceri cum par.
Sufletul meu e inghețat pe jumătate și nu pentru că-i iarnă,ci pentru că iubirea asta-i un viciu care-ți oprește suflarea.

Bunătatea din noi,ne distruge...încrederea,ne doboară.
Și la ce bun mai avem noi nevoie de toate calitățile astea?

Le-am oferit pe toate,una câte una,rând pe rând...pentru ca într-un sfârșit după o relație de durată,să aflu că el m-a mințit,întâmplător și fără regrete,doar pentru că s-a temut de părerea mea. Și recunosc AM IERTAT,am oferit o a doua șansă doar pentru că știu câte am oferit.
Încrederea pe care am avut-o, nu știu când am s-o recapăt, pentru că...chiar doare.
Continui să-l iubesc cu toate defectele lui,dar în minte îmi stă oricum acele minciuni nevinovate.Nu sunt cea care uită repede,eu le păstrez pe toate,acolo, undeva într-un colțișor de suflet.

Și mă adresez celor ,care se pretind a numi Bărbați:
-Iubiți-vă femeile de lângă voi !
-Respectați-vă alegerea măcar în acest context !
-Excludeți din listă târfele ieftine,când ai o femeie care te așteaptă acasă!

-Terminați cu minciunile că nu mai sunt la modă!
-Și nu uitați niciodată, legea bumerangului încă există !

Un comentariu:

Trimiteți un comentariu