12 martie 2014

Hai să tragem cortina!

 Și am trăit o frumoasă poveste de dragoste , o perioadă minunată îmbibată cu clipe de neuitat și o euforie greu de descris sau de uitat. Însă totul era prea frumos ca să fie realitate. Dupa atâtea aparențe surprinzatoare se ascundea o minciună , o mare și confuză minciună.
N-am să regret nimic din ce am trăit ,căci până la urmă toate poveștile au un sfârșit , am să încerc să văd partea plină a paharului ,poate reușesc să mă schimb ,poate reușesc să devin cea care n-am fost.
Să-ți spun de ce n-a mai mers? Pentru că ai ajuns să te uiți la mine ca la o jucărie stricată pe care voiai să o repari. Tu nu înțelegeai,de fapt , că oamenii , dacă îi rănești prea mult se schimbă.Că deși iartă, nu uită , iar asta îi face să nu mai poată fi la fel ca înainte.Eu nu aveam nevoie să fiu reparată,aveam nevoie să fiu înțeleasă și să iubești ceea ce ai făcut tu din mine. Pentru că, într-un final , am ajuns să fiu creația minciunilor tale.


Am purtat măști străine și am recitat scenarii nepotrivite.De aceea,hai să tragem cortina !

***********************************************

2 comentarii:

Lavinia Humeniuc spunea...

Cateodata e mai bine sa tragi cortina si sa lasi in urma totul.

irene' spunea...

Ginduri curate-frumos Alina )

Trimiteți un comentariu