9 mai 2014

♥ ♥ ♥

Cum e să-l ierți pe cel pe care-l iubești? Pe cel care te-a mințit... dar ai cotinuat să-l admiri? 
Nesigur ,dar plăcut.E ca și cum ți-ai oferi singur ție o nouă șansă, o nouă speranță la viață. 
L-am iertat nu pentru că a făcut ceva minor,nu pentru că m-a mințit puțin ... ci pentru că l-am iubit, îl iubesc și îl voi iubi mereu. Îl ador pentru felul lui de a fi , pentru frumusețea lui , pentru sclipirea din ochii lui , pentru felul cum zâmbește și cel în care plânge. Îl iubesc ,chiar daca e rău și trebuie să ai un caracter de fier pentru a-l înțelege. Îl iubesc pentru că e al meu . Și chiar dacă am avut nevoie de puteri enorme pentru a mă împăca cu gândul că vreau să-l iert.Îl vreau lângă mine, să mă mângâie și să mă iubească așa cum numai el știe.
Pentru că i-am mai dat încă o șansă , pentru că vreau să cred că o să se schimbe,pentru că sper din suflet să nu se mai întâmple.Pentru că îl iubesc... și îl iert. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu