2 iulie 2014

Reamintire !

Trecutul reprezintă pentru mine o perioadă rămasă-n urmă,demult uitată.

Dacă aș putea să mă reîntorc în el ...sincer, n-aș schimba nimic. Îmi reamintesc de unele momente cu zâmbetul pe buze,am impresia că sunt fragmente rupte dintr-un roman de dragoste,dar nu e așa, sunt părți mici dar semnificative din viața mea.Îmi amintesc naiv cum l-am cunoscut pe El , un El pe care azi îl pot numi Universul Meu. Îmi amintesc că am mers la niște ore de franceză un an de zile,doar pentru că el venise să mă vadă de cîteva ori, de doua sau trei. El nu a mai venit, eu însă am mers cu speranța că totuși o să-l mai revăd și poate o să mai vină . Îmi amintesc cum am fost certată prima oară din vina lui, când am întârziat acasă cu câteva ore bune. Îmi amintesc cum au reacționat ai mei când mi-a dăruit primul cadou de ziua mea.Îmi amintesc cât am plâns și cât m-a durut prezența lui viața mea. Și abia acum realizez că departe unul de celălalt, am greșit cândva unul din vina altuia.Am încercat să umplem golurile cu oameni nepotriviți și am pierdut timp prețios cu altcineva,doar pentru a ne bate joc unul de celălalt. Îmi pare rău și da, regret că am greșit.Mai bine târziu decât niciodată da recunosc că n-am fost suficient de deșteaptă pentru a fi puternică.M-am lăsat pradă întâmplărilor.
Mi-au trebuit ani buni ca să-l cunosc,să știu ce-i place și ce nu.Unde trebuie să fie sărutat că să atingă culmile extazului și cum e să-l mângâi când lăcrimează în rarele cazuri.Numai eu l-am văzut într-un milion de feluri,numai eu știu cum e fericit și când e supărat, are o capacitate fenomenală de a-și ascunde emoțiile eu însă o voi descoperi și pe asta.

Pentru că azi sunt ceva mai mare,puțin mai deșteaptă și știu că orice nu s-ar întâmpla drumurile noastre se vor intersecta , pentru că tu ești al Meu...și eu sunt a Ta.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu