24 octombrie 2014

*24

Pentru că azi e 24, un 24 semnificativ pentru noi, pentru noi doi.Al 34-lea 24 al relației noastre! Chiar dacă timpul de afară e rece, dragostea noastră va învinge, pentru că emană căldură.
Scurgerea timpului își face simțită prezența, realizez uneori că trece timpul prea repede, prea neobservat, prea frumos !Trăiesc prin iubire și-mi ocup existența cu tot felul de lucruri mărunte, detest minciuna și falsitatea, admir oamenii fericiți, pentru că știu cît de greu e să ajungi fericit. De 2 ani și 10 luni, lumea mea e colorată altfel, pictorul vieții mele și-a învățat lecția și-i mulțumesc. În tot acest răstim am învățat împreună să devenim mai uniți, să ne respectăm și să ne iubim mai mult. 
   Oamenii sunt nebuni după dovezi, șantaj și adevăruri, iar mai apoi se-mpiedice, ajungând în balta de noroi de la cotitura străzii. Dumnezeu a creat greșeala, pentru ca iertarea să aibă un rost, tocmai de aceea"Lume, nu mai fugiți după dovezi, nu mai fiți detectivii propriei vieți !!! ". Eu am învățat lecția asta și-s mândră.
În goana după ceva mai bun, ceva sau cineva mai corect sau mai iubitor avem marea posibilitate să pierdem tot ce am avut mai frumos, tot ce am avut mai scump.
  Dacă aș fi dat mîinile în jos, dacă aș fi dat cu piciorul în propriul destin, astăzi nu aș mai fi scris această postare, astăzi nu aș mai fi avut alături de mine un bărbat minunat, un bărbat pe care nu-mi ajung cuvinte să-l descriu, un bărbat care mă strânge în brațe ca pe un copil, cel care mă alintă și încearcă să aibă răbdare cu mine, cel care tremură cînd îl mângîi, cel cu care resimt uneori emoțiile primului sărut, cel cu care îmi împart viața de de 4 ani 5 luni și 16 zile , bărbatul care m-a făcut femeie... bărbatul pe care îl iubesc !!! 


Iar "Cei mai frumoși ani din viață sunt anii ce vor veni." Victor Hugo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu