5 noiembrie 2014

.

Nu vreau să filosofez acum despre o relație cîrpită sau despre cum e să te simți a mia oară mințită după mai bine de 4 ani . Am obosit și-s distrusă. Pentru că am auzit mii de promisiuni, pentru că am iertat, pentru că am sperat... pentru că am iubit. Și cel de la care te aștepți cel mai puțin, te ruinează acolo unde știe că doare cel mai mult. Nu pot și n-am să pot înțelege vreodata minciuna și mincinoșii , de unde au atîta talent să o facă la nesfîrșit  ?Pînă la urmă , de ce nu există un bumerang totuși? De ce eu nu l-am mințit cînd aș fi putut s-o fac, de ce eu i-am zis mereu tot ce am simțit și el ,nu ?
  Nu îmi pare rău și n-am să regret niciodată, tot ce am trăit în acești 4 ani minunați ! N-am să regret că am iubit un bărbat frumos și deștept și am să mă mîndresc că mi-a aparținut mie o mica perioadă de timp.Nu am să mă plîng nimănui despre cît de mult m-a durut și încă mă m-ai doare, pentru că el nu poate vindeca răni, pentru că el nu se poate schimba, pentru că în loc de o bandă adezivă care să-mi protejeze sufletul după atîtea minciuni el își înfinge sabia acolo unde a lăsat o rană sîngerînd. Îmi pare rău că nu am putut fi mai bună de atît și regret că îl vedeam perfect, pe cînd de fapt el își masca imperfecțiunea. 
Regret că n-am putut planta înțelegerea în relația asta, regret că am ajuns să fim niște roboți care-și spuneau doar un "noapte bună" vag, reciproc. Regret că n-am înțeles la timp cît de bine mă poate conduce,cît de bine mă poate minți. 
Și aș plînge acum, dacă aș ști că se merită, dacă aș ști că pot deveni mai puternică ... așa. Pentru că știa la sigur unde se va ajunge, pentru că știa la sigur cum voi reacționa după, el a preferat să se distreze o noapte, ca să mă piardă pe mine...mai apoi.
"Sincer, am obosit să-mi faci atîta rău, nu afirm că nu am trăit momente frumoase,doar că după fiecare perioadă, venea o nouă întorsătură care mă ucidea de tot, fără regrete.Pentru că nu te-ai gîndit niciodată la ceea cum mă simt eu,pentru că nu te-a interesat cît de mult o să doară, pentru că eu nu te-am mințit așa, niciodată. Eu mi-am respectat alegerea și te-am respectat,pe cînd tu... nici nu ai învățat cum se face !Să nu crezi că nu te-am iubit și mi-ar fi ușor să te uit. Te-am iubit și încă te iubesc mult, însă n-am să-ți permit să-ți mai bați joc de tot ce aveam eu mai scump.
Sper din sulfet să-ți fie dor vreodată, sper să-ți aduci aminte de mine serile ,sper să mă fi iubit cîtuși de puțin, cîndva. Pentru că totuși cei care iubesc- nu mint, să nu uiți asta și sper să te gîndești că m-ai mințit ca pe-o cîrpă de atîtea ori și dacă oare a mai existat acea iubire între noi.Vreau să fii fericit, cu sau fără mine... și atît.Nu am să te judec, pentru că-s alegerile și viața ta."



                                                                                                                                       A.T.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu