30 decembrie 2014

2014

Vi s-a întîmplat vreodată să mergeți și să nu cunoașteți destinația? Să pășiți demn, dar în necunoscut? 2014 pentru mine a fost o adevărată încercare, un necunoscut, o enigmă, o prostie în mreaja căreia m-am pierdut, de tot. A fost un an complicat, un an îmbibat de regrete, de lacrimi și promisiuni deșarte, un an vag, care sigur nu a fost anul meu norocos.
M-am lăsat purtată de vorbele și comportamentele unor oameni, mi-am pierdut încrederea în tot ce aveam mai scump, am fost mințită pînă în clipa în care am ajuns să mă mint singură pe mine. Eu nu am mai vrut să întorc fila, eu nu am mai avut curajul să trec peste aceasta etapă, tocmai de aceea sper ca anul care vine, sa fie o nouă etapă. Însă am făcut pași importanți în anul ăsta, am susținut bacalaureatul, am încep studiile la facultatea unde merg cu atîta mîndrie și înțeleg perfect că spiritul jurnalistei din mine zi de zi e din ce în ce mai bine clădit. În aceasta privința a fost un an reușit, anul în vara căreia am vizitat țara asta minunata- Austria, anul în care am împlinit 19 ani și da, realizez că toate astea nu se vor mai repeta, pentru că nu au cum să se mai repete ca prima oară. 2014 a fost pentru mine un an dificil, dar totodată m-a făcut mai puternică, m-am convins că nu merită să te dedici totalmente, pentru că cînd descoperi adevărul, ajungi să te pierzi totalmente. Și a fost greu, dar mi-a trebuit exact jumatate de an să stau la pamînt ca mai apoi să-mi pictez un zâmbet fals pe chip... pentru că distruge asta, pentru că fericirea mea, distruge pe altcineva. Și am spus ce am avut de spus, și am înjosit, și am rîs cu poftă, și am umilit, și am distrus... fără să mai plâng. Pentru că no să mă calce nimeni niciodată pe coadă fără a fi înțepat mai apoi ! Tocmai de aceea, chiar dacă încă s-au mai adunat multe de zis și multe de explicat, chiar dacă am fost eu proasta care și-a crezut iubitul, chiar dacă încrederea ce am avut-o și devotamentul cu care-l priveam n-am să-l mai recapăt vreodată, eu sunt mândră de mine, eu sunt mândră că azi le știu fiecare pas, azi știu ce mănîncă la micul dejun și unde își petrec vacanța, azi totul e sub control, chiar dacă mă rog în fiecare seară, să nu mă mai lege destinul cu cucoane ieftin fardate ,sunt sigură că nimic în viața asta nu se întâmplă pur și simplu. Mă bucur de ea, de ele și de toate veverițele lor, mă bucur de kilogramele lor în plus, pentru că-s multe, mă bucur pentru toate lacrimile și dezamăgirile lor, pentru fețele lor portocalii pudrate exagerat, pentru boticurile lor de pițipoance ieftine și da, mă bucur că am înțeles pentru încă o dată că nu ai cum să-i ceri unei bălți de noroi să sclipească ca un diamant.
Pentru că nu sunt cea mai supertițioasă, ajung a fi în rînd cu lumea și deschid netul pentru a citi cum v-a fi 2015 pentru fieare zodie și acum mă întreb la ce bun am mai deschis pagina?
"În cazul Scorpionilor care au un partener stabil, este posibil ca acesta sa treaca prin momente dificile. In fine, pentru cei care se zbat intr-o relatie problematica, 2015 deschide calea spre despartirea eliberatoare."

Și poftim horoscopul lui 2015 "Familia nu joacă un rol deosebit de important în deciziile dumneavoastră, câci tindeţi să hotărâţi singuri ce doriţi să faceţi. Nu îi va plăcea deloc însă acest lucru partenerului de viaţă. Nici părinţii nu vor fi încântaţi de atitudinea dumneavoastră."
Păcat de postarea asta a mea și de sacul cu speranțe gata pregătit pentru 2015 ! Totuși nu vreau să cred altceva decît că va fi un an bun și ăști cu horoscopul nu sunt decît niște ratați care nu se pricep în stele ! 



Sărbători Fericite !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu