10 februarie 2015

Viața e prea scurtă pentru a o descoperi și prea efemeră pentru a o înțelege. Știu că poate peste o perioadă îmi va fi dor de vîrsta pe care o îmbrățișez acum, știu că o să-mi aduc aminte cu nostalgie de studenție, de care acum, așa am mai obosit. Știu că visez cu ochii deschiși la o unire a noastră, la o relație perfectă și la un final fericit. Însă, eu sunt sigură viața ne-a pregătit un car de încercări, o mulțime de certuri și împăcări, cu toate astea... prefer să visez cu ochii deschiși. 
Prefer să cred că tineri fiind, vom cuceri lumea, vom călători în lung și-n lat Pămîntul, iar cînd o să creadă el de cuviință că merit să-i aparțin, ne vom uni sufletele. Și nu vreau să fie un moment public, nu vreau să transformăm relația asta într-un spectacol în care actorii principali să-și rostească cuvintele, iar ceilalți să aplaude feeria momentului, nu, nu asta îmi doresc. Cel puțin nu pentru acele cîteva minute în care am să-i privesc curajul, în care am să-i admir alegerea, care trebuie să fie momentul nostru, numai al nostru, nu vreau să pășească altcineva în intimitatea noastră, iar după ce mă va putea numi mîndru viitorea lui soție,da, vreau să primesc felicitări, vreau să-nchegăm acea zi într-o poză, care prăfuită de timp o v-om arăta nepoților peste ani.
Știu că am să-nvăț să gătesc, de dragul lui am să le fac pe toate, nu fac parte din zodia cea mai liniștită, însă pronosticurile declară că voi fi o soție bună. Nebunia de a avea grijă de cineva, știu că o să mi-o liniștească cu cățelul ăla pe care mi-l doresc așa mult. Știu că eu o să mă grăbesc să avem un copil, știu că îmi voi dori să-mi țin perfecțiunea în brațe, dar egoismul din el o să mă facă să aștept, pentru care îi voi mulțumi. Nu știu dacă sunt încă pregătită să-mi împart viața cu altcineva,cu un ghemotocul mic de fericire, eu vreau să mă satur de El în întregime, să le facem pe toate, căci odată deveniți părinți neliniștea adolescentină nu va mai fi la locul ei. Vreau să vedem Veneția, știu că e visul lui, vreau să ne expunem soarelui arzător din Dubai, după care vom cheltui bani în Las Vegas și da, New York-ul rămîne cireașa mea de pe tort. Chiar dacă luna de miere El ar prefera să o petrecem undeva pe o insulă, eu consider că Thailanda e cea mai buna alegere. 
Iar după ce o să ne facem de cap, după ce o să ne iubim pînă-n pînzele albe, știu că-mi va face el surpriza asta, așa cum mi-a promis, dăruindu-mi un copil. 
Vreau să cred că-i va semăna piciul lui, că va avea ochii aceea albaștri frumoși , zîmbetul acela misterios și un caracter de neînlocuit. Și o să mă strădui să fiu o mamă exemplu, o soție iubitoare și o femeie unică. Sper și-mi doresc din suflet, ca visele să devină realitate, iar realitatea mea nu poate exista decît în doi. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu