30 octombrie 2015

Am început prin a ne transforma viețile în niște toalete publice, fără taxă de intrare și șervețel cu care să-ți ștergi mucii. Să mă iertați pentru replici prea dure. Să mă-nțelegeți că nu vreau să-mi fac de rahat viața. 
 Lumea a fost mereu interesată, curioasă, intrigată chiar. Toți și toate au vrut să știe TOT.
Unde ai fost, ce ai mâncat, cu cine și unde te-ai culcat. 
Stăți fraților puțin, că-i vorba de intimitate, de viața mea și de deciziile luate de mine. N-am vrut niciodată să devin un circar sau un actor, să joc după regulile și principiile cuiva. N-am regretat că el a ținut cont de preferințele mele, care cu siguranța s-au dovedit a fi și ale lui. 
Pentru că n-a știut nimeni, pentru că n-am vrut să vadă nimeni...sunt competentă să încheg și singură o concluzie, n-am nici pe departe nevoie de pozele și video-urile voastre. 
N-am nici pe departe de gând să vă dau explicații. M-am rezumat la o poza cu subânțeles, și cine a trebuit a înțeles. 
N-o să vă dau explicații...pentru ca DA, de 3 zile port pe degetul inelar un inel.
Am alături cel mai frumos, deștept și iubitor bărbat de pe planetă. Bărbatul cu care sunt fericită, bărbatul care mă face fericită.
Nu-i nici pe departe genul bărbaților oarecare, e complicat, dar... e tot de ce am nevoie. Eu zic că ne-a fost scris în astre, horoscop meu în acea zi spunea "Sunteți pregătit să începeți o nouă etapă" și la el  "E timpul cel mai potrivit pentru a-i face o surpriză plăcută persoanei iubite".
Pentru că EL a fost altfel, EL a trăit clipa. 
Și am ce învăța încă multe de la el, și poate el de la mine.
Îl văd împlinit sufletește, îl văd bucuros de prezent. 
...
Hai să tragem draperiile vieții noastre private, să vorbim și să știm unele lucruri doar noi.
...
Pentru că DA, îl văd un tată perfect, îl văd un soț iubitor și mândru de ce are acasă.
...
Pentru toate astea..și pentru încă o veșnicie, vreau să-mi trăiesc viața cu tine. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu