13 ianuarie 2016

.

Scorpionii nu uită, scorpionii nu iartă. Ei sunt atenți, iar dacă te-mpinge păcatul să-i mai superi...devin foarte, extrem de atenți. Lumea din jur reprezintă un câmp de luptă, dacă ai curaj să-ți scoți arma, sulița sau orice ai avea tu acolo, poți să te dai bătut din prima. Cazi la pământ și roagă-te să supraviețuiești. Felul meu metaforic de a expune realitatea, mă leagănă spre cealaltă expremă- dulce, plăpândă. Nu, voi no să mă vedeți niciodată așa. O să vă arunc venin oriunde, când și în orice circumstanță voi avea ocazia. Răzbunarea îmi curge prin vene...și poate ar fi altfel, dacă ați înceta și după 2 ani să-mi călcați pe nervi. HOOO fetelor, îngroșați gluma, iar dacă voi vă considerați deștepte...EU NU-S PROASTĂ!
Îmi trimiteți mesaje, îmi dați like-uri de pe profilurile voastre false :D. Totul se știe, totul se află.
Îmi pare rău că vă pierdeți timpul atât de urât...dar mă bucur că-l pierdeți pentru mine.
Mă bucur că sunteți fete logodite și aveți inelușe urâte și ieftine.Mă bucur nespus pentru rochiile de mireasă care vor trebui cusute la comandă, pentru că formele voastre sexy nu reprezintă standardele normale. Sper să vă văd într-o zi pe toate realizate, oameni de rând, oameni de jos, oameni de nimic...evident, unde vă e locul. Fete care au o facultate în spate, dar care nu vor ajunge nicăieri, care n-au ajuns nicăieri. Evitați pluralul pe care-l folosesc. Speciile astea-s exemplare unice, fiecare cu individualitatea sa. Steaua supremă n-a reușit nici măcar să aibă o diplomă de liceu.  Scriu pentru a-mi descărca energia, o păstrez eu pe toată undeva pentru o bună zi. 

O să-mi priviți cândva emisiunile, o să-mi admirați frumusețea și dicția, și-o sa rămâneți undeva lângă televizorul din bucătărie. 
O să-mi citiți cărțile...voi deveni fenomen, o să postați poze cu citatele mele și-o să-nghițiți în sec răsfoind lumea mea. O să-mi aduceți venit, da...o să fac bani pe seama voastră. 
Voi fi o femeie fericită, împlinită, deșteaptă. O să-ți caut numărul de telefon. O sa te chem la un suc folosind drept motiv...o eventuală iertare. Am să fiu politicoasă, am să-ți vorbesc frumos. Am să fiu femeie matură. 
Tu vei ști că m-am căsătorit cu cel pe care l-ai vrut și-o să refuzi. 
Îți voi lăsa un mesaj cu adresa unde să te apropii. Și... o sa vii, ca proasta. Așa cum erai acum 7-8 ani, la fel de proastă. Am să-ți întind mâna, o sa te privesc de sus, iar ochii mei vor trada zâmbetul pe care ți-l arunc. O să-ntrebi de ce te-am chemat, ce vreau după atâția ani. O să mă dau drept amică, am sa te sărut pe obraz, am să-ți miros banalul parfum și-o să accentuez că-mi place. 
Te-ai jucat cu focul, acum cântă dacă poți...
O să-mi povestești de toate, o sa-mi spui că regreți ce mi-ai făcut. Dragă, ăsta nu-i un interviu. 
Pentru că o să mă plictisesc, o să vreau să beau, o să vreau să mă-mbăt. Rămân politicoasă, îi propun să mergem la noi, cu pretextul că EL se întoarce târziu. Știind preventiv că ne va prinde în casă.  Se urcă-n mașină, o văd cum privește peste tot. Bag viteză, o scot din sărite până regretă că a urcat, dar tace.
Ajungem, coboară...Aruncă o frază gen că se grăbește și va trebui să plece curând. Ea încă nu știe ce o așteaptă. Arunc pe masă o sticlă de whisky, iau cel mai mare cuțit și-l înfig puternic în masa de lemn. Ea nu-nțelege. Are încă opțiunea să fugă...sau să tacă. 
O îmbăt, și o bat varză. O bat până no să mai poate spune un cuvânt. Sunt o nebună disperată care se ține de cuvânt. Eu ți-am promis c-o să te nimicesc. Și cine acolo spunea că eu nu merit nimic? Că eu-s o analfabetă? Că-s o proastă care-și crede bărbatul...cine? O sa-ți arăt inelele pe rând mai întâi cel de logodna, apoi cel de căsătorie. O să-mi pronunți numele-n lacrimi și-o să mă implori să mă opresc. O să te stropesc cu alcool, o sa-mi bat joc de tine... sper să nu fiu prea nebună, ca să caut și chibriturile. O să-ți mulțumesc pentru că mi-ai distrus ani din viață...făcându-te praf.
O să-mi urăști vocea. O sa-ți amitnesc fiecare mișcare. Iar când o sa te vâd zăcând la pământ,o sa-mi iau un pahar de vin și-o sa privesc focul din șemineu. 
O să vină El, nu...no sa te atingă, el nu atinge rahaturi. O să mă întrebe ce am făcut și-mi va da verdictul că-s NEBUNĂ.
Nu știu ce a fost după, n-am vrut să te văd și să-ți simt mirosul. Din ziua aceea sper că ai fost fericită. Pentru că eu ți-am promis odată... că o sa-ți aduci aminte de mine-plângând. Eu n-am glumit.


Sper să nu sperie pe nimeni momentul meu de imaginație. Hai că a fost bună asta. Recunoașteți.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu