12 martie 2016

.

Într-o zi...am să uit de toate și n-am să mai fiu cine am fost sau cine am vrut să fiu.
Realizez că trec prin etapele vieții și le sesisez ambiguu.Azi, nu-mi mai doresc ce mi-am dorit acum un an sau doi, atunci...aveam impresia că în maxim 2 ani voi avea un copil. Azi...încă vreau să-mi trăiesc libertatea. Chiar dacă sufletu-mi plânge și e răvășit, chiar dacă...
Am trecut de perioada în care-mi doream nespus de mult un copil.

Opțiunile mele-și schimbă frecvent cursul. La fel până nu demult țineam morțiș că vreau să trăiesc acolo unde m-am născut, că orice imposibil poate deveni posibil dacă-ți dorești. Dar... nu-mi mai doresc.Am obosit. Am obosit de țara asta murdară, de oameni fără bun-simț, lipsiți de cultură și de orice altceva. Mi-e silă de lumea asta, de țara asta neghioabă.
Nu mă mai văd aici, în următorii ani.
Țara unde totul se cumpără: posturi de muncă, diplome, terenuri, mașini, vile. Țara unde banul îl face pe om, și nu omul- banul. Locul unde ești apreciat după felul cum ești îmbrăcat, nu după cum ți-e îmbrăcat sufletul. 

Îmi pare rău doar de limba asta melancolică și plăpândă, care-mi pare un ecou sublim.
Îmi pare rău că o să fiu nevoită să-nvăț o altă limbă, mai complicată și mai dură poate, dar nu una...mai dură decât situația din țara asta.
Vreau să mă trezesc într-o zi și să ies din casă fără să-mi pese de cămașa șifonată, să mă deparasez de stereotipuri vechi, să zâmbesc oamenilor care-mi zâmbesc pe stradă. Să uit de tot și de toate. Pentru că am obosit. Nu cred că încă realizez ce scriu acum, dar cu siguranță e un strigăt lăuntric. Un țipăt chiar... care o să mă schimbe radical, care o să mă ajute să uit situații și tot felul de neplăceri, vreau să-mi focusez memoria doar pe lucurile frumoase din viața mea. Vreau să fiu liberă, vreau să fiu fericită.
...Să ajung în ziua în care îmi voi trage pe mine niște blugi rupți, ziua în care mă voi urca în mașină și voi merge spre mare...să inspir adând și profund prospețimea.

Să fie o filă a vieții împreună cu cel care mă poate face fericită...pe malul mării Nordice sau Mediteranene. 

Sper să-nțelegi textul ăsta cu subânțeles. Te iubesc.V.J.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu